L´oficina i la pedra freda. |
Avui m'han saludat amb eixa frase. Ni bon dia, ni que tal?.
Em vaig quedar de pedra, com la pedra viva de l'església parroquial veïna a l'oficina bancària.
Aquest matí, en passar pel carrer Bilbao, casualment, i amb el dia clarejant, he observat que anava a eixir del seu aparcament un furgó blanc amb rètols. En arribar a la seua altura, veig que és el donat per CAJAMURCIA a l'Ajuntament de Benissa. És el furgó que tan bon paper està jugant entre la gent gran de Benissa.
La familiaritat perduda |
Com pot ser que, amb la clientela que tenen, tanquen?.
- Que si vull alguna cosa hauré d'anar …. A Calp!. A Denia!.
- Açò és increïble!.
La relació i el tracte humà, banc-client, açò s´acabat
Conèixer a cada client, sense arribar al compadreig, la simpatía, el tracte i la negociació, tot açò, no ho dispensa ja ningú a Benissa,
Pagant les bacanals de alguns |
Amb el temps la CAM de tota la vida va anar canviant i també Bancaixa i el Banc de València, “Ali-Bava i els 40 lladres”, es van fumar el capital de les prestigioses i potents entitats orgull dels valencians. S'esfumá, juntament amb el botí, el tracte amic i personal.
Però avui, el comentari general de la gent de Benissa, cap a eixa decisió dels estrategues economicistes, no era de lloances i flors.
Avui el comentari era: “vaja putada”, amb l´esfoç que li l'han dedicat Empare i Vicente. Amb la de clients que tenen. Amb el ben que ho fan, Simpatia, atenció, ajuda …..
Lo rat penat ja es catala |
Què podem fer?. Res. Solament, expressar la protesta cap a els qui proposen i els qui aproven eixes estratègies.
I participe a qui em llija que, esta és la meua carta de protesta. Carta que
una vegada acabada vaig a publicar i fer arribar “a l'atenció del client” de
l'entitat Banc Mare Nostrum, S.A.
Monopoli |
Estic convençut que aquesta vegada: La banca perd, senyors!!!.
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CAJAMURCIA se va,
CAJAMURCIA de Benissa |
Hoy me han saludado con esa frase. Ni buenos días, ¿ni
que tal?.
Me quedé de piedra, como la piedra viva de la iglesia
parroquial vecina a la oficina bancaria.
Esta mañana, al pasar por la calle Bilbao, casualmente, y
con el día clareando, he observado que iba a salir de su aparcamiento un furgón
blanco con rótulos. Al llegar a su altura, veo que es el donado por CajaMurcia
al Ayuntamiento de Benissa. Es el furgón
que tan buen papel está jugando entre la gente mayor de Benissa
BBVA muchas promesas |
- ¿Cómo puede ser que, con la clientela que tienen,
cierre?.
- -- Que si quiero algo tendré que ir …. ¡A
Calpe!. ¡A Denia!.
- ¡Esto es increíble!.
La relación y el trato humano, banco-cliente, eso se
terminó.
Pagamos entre todos sus juergas |
Los otros bancos de la localidad han sustituido a las personas
por unos robots, por cuyo ojo se nos dan
instrucciones. Por su oído le insertamos un trozo de plástico al que llamamos
tarjeta. Por su nariz, como dragón mítico, lanza rayos rosados que leen
nuestras deudas. Por su doble boca expulsa dinero o traga dinero. La tragadera
es más grande. ¡¡¡Cómo no!!!.
La frialdad |
Ahora somos cifras de veinte dígitos que exprimen a
comisiones.
Pero hoy, el comentario general de la gente de Benissa,
hacia esa decisión de los estrategas economicistas, no era de piropos y flores.
Lo rat penat es catalan |
Otra vez, el trabajo y el buen hacer de, en este caso dos, trabajadores, y el interés de los clientes es arrollado por el interés estratégico, de ganancia a costa de lo que sea, aunque estoy seguro que esta oficina no seria una carga, más bien, le daría buenos resultados. Vaya usted a saber que carajo pensó la lumbrera/as del despacho donde la plebe no entra.
¿Qué podemos hacer?. Nada. Solo, expresar la protesta
hacia quienes proponen y quienes aprueban esas estrategias.
Monopolio |
Y esta es mi carta de agradecimiento a Amparo Guerrero y
Vicente Devesa, por su simpatía, su ayuda, sus consejos y mucho más.
Estoy convencido que esta vez: ¡¡¡La banca pierde,
señores!!!.
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